معرفی بازی | نجات جنگل
  • کد مطالب: ۲۴۵۲۲۰
  • /
  • ۱۷ شهريور‌ماه ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۲

معرفی بازی | نجات جنگل

در این بازی قرار است به سراغ مأموریتی مهم برویم. جنگل‌های سرسبز در شعله‌های آتش می‌سوزند و برای نجات، به کمک و مهارت و شجاعت شما نیاز دارند.

در این بازی قرار است به سراغ مأموریتی مهم برویم. جنگل‌های سرسبز در شعله‌های آتش می‌سوزند و شما در نقش خلبانی ماهر، باید هواپیمای ویژه‌ی خود را از آب رودخانه پر کنید، سپس آب را روی نقاطی از جنگل که آتش گرفته بریزید.

البته انجام این کار به همین سادگی‌ها هم نیست. در مسیر، با مشکل‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که باید از پس آن‌ها بربیایید.
نخستین بخش بازی شامل مراحل تک‌نفره است.

در این مراحل، باید ابتدا در هر مکان یک باند فرودگاه بسازید، سپس مشغول کار شوید. هزینه‌ی ساخت فرودگاه زیاد نیست و شما به‌سادگی و با استفاده از صندوقچه‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید، می‌توانید هزینه‌های لازم برای ساختشان را بپردازید.

هر مکان پنج مرحله دارد که به‌مرور سخت‌تر می‌شود. سخت‌تر شدن یعنی پستی و بلندی‌های زمین بیشتر می‌شود. همین مسئله، پر کردن مخزن در چاله‌های آب یا پرتاب کردن بمب‌های آبی روی مناطق در حال سوختن را سخت‌تر می‌کند.

بعضی وقت‌ها با توجه به موقعیت هر مکان مجبور هستید در محل‌های عجیب و غریبی مانند یک غار بزرگ پرواز کنید که طبیعتا سخت‌تر از پرواز در محیط باز یک جنگل است.

در بخش دوم بازی، با یک مسیر بی‌انتها روبه‌رو هستید. در فاصله‌هایی مشخص فرودگاه‌هایی وجود دارد و میان آن‌ها نقاطی در حال سوختن هستند که باید آن‌ها را خاموش کنید.

اگر موفق نشوید، آتش به‌مرور گسترده‌تر می‌شود و شما می‌بازید. پس پرتلاش باشید و خسته نشوید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.